Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

Login Form

bJeden zlatý, šest stříbrných a deset bronzových olympijských odznaků získali chlapci a děvčata v tradičním projektu Českého Olympijského Výboru. I přes nucený výpadek kvůli vládním nařízením dokázalo absolvovat všech deset disciplín (běh 60m, skok daleký, hod medicinbalem, shyby na šikmé lavičce, skákání přes švihadlo, trojskok snožmo z místa, kliky, leh sedy, hod míčkem a běh na 1km nebo dribling s basketbalovým míčem) 62 školáků. Jen 393 bodů schází k nejvyššímu ocenění-diamantovému odznaku osmačce Beátě Jochové !

Přílohy:
Stahnout tento soubor (bj.pdf)Ocenění[ ]


Vyhodnocení školního kola výtvarné soutěže PO očima dětí a mládeže  žáků 6. - 9. roč.

Seznam vyhodnocených žáků v programu BAKALÁŘ ve složce KOMENS (NÁSTĚNKA) - předání cen v ředitelně školy 22. 6.


Výdej vysvědčení

 

Na základě mimořádného opatření ministerstva zdravotnictví ČR vydaného dne 12. června 2020 je možné vydat žákům vysvědčení za 2. pololetí školního roku 2019/2020 ve stejném režimu jako v předešlých letech.

 

Žákům ZŠ Uherský Ostroh bude vysvědčení vydáno v úterý 30. června 2020 od 8.00 hodin třídními učiteli.

 

Nevyzvednutá vysvědčení budou uložena v kanceláři ZŠ a lze je vyzvednout během pokladních hodin na ZŠ (7. 7. v době 6.00 – 14.30 nebo od 1. 8. v době 11.00 – 14.30) nebo v jiné době po předchozí telefonické domluvě (T: 572 591 493).

 

 

Mgr. Petr Bělohrad,

ředitel ZŠ Uh. Ostroh


Informace pro rodiče předškoláků

 

Z důvodu pokračujících epidemiologických opatření (nemožnost přítomnosti rodičů předškoláků ve škole) se plánovaná červnová schůzka ve škole neuskuteční. Veškeré bližší informace podají třídní učitelky až při zahájení školního roku 1. září 2020.

 

 

 

Mgr. Petr Bělohrad,

ředitel ZŠ Uh. Ostroh


V souladu s pokyny MŠMT ČR ředitelství ZŠ Uh. Ostroh upřesňuje:

 

1) Od 8. 6. do 29. 6. je možné ve škole organizovat žáky 2. stupně v max. 15-ti členných

skupinkách – dobrovolná výuka, konzultace, třídnické hodiny (odevzdávání knížek, výběr

financí apod.).

2) Žáky si budou k jednotlivým aktivitám svolávat příslušní učitelé 2. stupně ZŠ

prostřednictvím webových stránek třídy. Zájem o konzultaci může vyjít i od žáků (příp.

jejich zákonných zástupců) – v tomto případě je nutné si konkrétní čas upřesnit

telefonicky či jiným elektronickým způsobem s daným vyučujícím.

3) Pro přítomnost žáků ve škole je nutné, aby žáci odevzdali organizátorovi aktivity (a ten

potom ŘŠ) vyplněné a podepsané čestné prohlášení – pro 2. stupeň ZŠ (k dispozici na

stránkách ZŠ nebo v kanceláři ZŠ).

4) Z důvodu nástupu žáků 1. st. (denně do 8.30 hod)., aktivity 2. st. se budou uskutečňovat

až po této době, vstup do školy zásadně vchodem naproti domovinky.

5) Žáci 2. st. nebudou mít možnost odebrat v tomto období oběd ve školní jídelně.

6) Organizační záležitosti:

Ve společných prostorech (chodby, šatny, WC) budou mít žáci roušku, při vzdělávacích

aktivitách o jejím nošení rozhodne vyučující.

 

Po celé období pokračuje pro žáky dálková výuka.

 

 

Mgr. Petr Bělohrad,

ředitel ZŠ Uh. Ostroh


Spolupracujeme

hostetin logoDDM PastelkaLesy CRliskaLogo PUOBlogo trnkaOVOVweb vis logozabka 02logo Zlinsky krajNPZP povinna publicita banner A4

Free Joomla! template by L.THEME