Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

Informace pro rodiče předškoláků

 

Z důvodu pokračujících epidemiologických opatření (nemožnost přítomnosti rodičů předškoláků ve škole) se plánovaná červnová schůzka ve škole neuskuteční. Veškeré bližší informace podají třídní učitelky až při zahájení školního roku 1. září 2020.

 

 

 

Mgr. Petr Bělohrad,

ředitel ZŠ Uh. Ostroh


V souladu s pokyny MŠMT ČR ředitelství ZŠ Uh. Ostroh upřesňuje:

 

1) Od 8. 6. do 29. 6. je možné ve škole organizovat žáky 2. stupně v max. 15-ti členných

skupinkách – dobrovolná výuka, konzultace, třídnické hodiny (odevzdávání knížek, výběr

financí apod.).

2) Žáky si budou k jednotlivým aktivitám svolávat příslušní učitelé 2. stupně ZŠ

prostřednictvím webových stránek třídy. Zájem o konzultaci může vyjít i od žáků (příp.

jejich zákonných zástupců) – v tomto případě je nutné si konkrétní čas upřesnit

telefonicky či jiným elektronickým způsobem s daným vyučujícím.

3) Pro přítomnost žáků ve škole je nutné, aby žáci odevzdali organizátorovi aktivity (a ten

potom ŘŠ) vyplněné a podepsané čestné prohlášení – pro 2. stupeň ZŠ (k dispozici na

stránkách ZŠ nebo v kanceláři ZŠ).

4) Z důvodu nástupu žáků 1. st. (denně do 8.30 hod)., aktivity 2. st. se budou uskutečňovat

až po této době, vstup do školy zásadně vchodem naproti domovinky.

5) Žáci 2. st. nebudou mít možnost odebrat v tomto období oběd ve školní jídelně.

6) Organizační záležitosti:

Ve společných prostorech (chodby, šatny, WC) budou mít žáci roušku, při vzdělávacích

aktivitách o jejím nošení rozhodne vyučující.

 

Po celé období pokračuje pro žáky dálková výuka.

 

 

Mgr. Petr Bělohrad,

ředitel ZŠ Uh. Ostroh


Ředitelství Základní školy v Uherském Ostrohu oznamuje občanům, že se na základní škole Uherský Ostroh uskuteční sběr elektroodpadu, a to v termínech:

čtvrtek 11. června 2020 (10.00 – 15.00)

pátek 12. června 2020 (8.00 – 14.00)

sobota 13. června 2020 (8.00 – 12.00)

 Kontejner na elektroodpad bude přistaven v areálu Základní školy Uherský Ostroh (za branou u zimního stadionu).

 Občané mohou přivézt:

Veškeré malé i velké elektrospotřebiče, které využívají ke své činnosti elektrický proud včetně zařízení na baterie (hračky, vybavení pro volný čas apod.), staré baterie, zářivky.

 Mgr. Petr Bělohrad,

ředitel ZŠ


PUOB Úvodní

 

Zhruba před rokem se v areálu naší základní školy začala budovat Přírodní učebna Otakara Borůvky, která bude sloužit k pestré, názorné a podnětné výuce všemi smysly a pod širým nebem.

Základem projektu zahrady a nosnými tématy jsou biotopy – stanoviště s vhodnými životními podmínkami pro určité organismy (les, louka, zahrada, voda) a s ohledem na ně vytváříme didaktické prvky (dendrologická stezka, broukoviště, ptačí a netopýří budky, krmítka, hmyzí hotel, jezírko, vyvýšené záhony, kompost, venkovní učebnu a další).


Dne 10.6. 2020 (středa) v 16.30 se v hudebně ZŠ Uherský Ostroh uskuteční schůzka pro rodiče žáků, kteří se měli zúčastnit poznávacího zájezdu do Londýna v květnu 2020. Prosím, přineste s sebou číslo účtu, na které Vám budou zaslány již uhrazené zálohy.

Mgr. Miroslava Gagová


vyzvy 4 5Čas neúprosně běží, takže jste se mohli zapojit už do plnění pěti týdenních výzev olympioniků. V tréninkovém deníku: sazkaolympijskyviceboj.cz/karta-zaka/prihlaseni se zatím objevilo osm jmen, což není až tak mnoho na naši školu. Možná někteří netuší, kde získat přihlašovací údaje, ale není to složité. Pokud je totiž nemůžete dohledat, stačí vyplnit online formulář a obdržíte je e-mailem.

Pochlubte se i nějakým snímkem či videem ze svého sportování zasláním na e-mailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., ať můžeme obohatit rovněž fotogalerii.

A nakonec tu máme jednu specielní výzvu! Pokud jste se narodili v letech 2008-2011, můžete si přijít vyzkoušet, jaké je to pádlovat na kajaku nebo kánoi. Stačí svůj zájem avizovat na výše uvedený e-mail, tedy Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. SPORT, TO JE VůLE ŽÍT !

 


Pokyny pro žáky připravující se na přijímací zkoušky na střední školy pro pobyt v ZŠ Uh. Ostroh v době od 11. 5. 2020 do doby konání přijímacích zkoušek (termín jejich konání bude upřesněn po 10. 5. 2020)

V souladu s usnesením vlády č. 491 ze dne 30. dubna 2020 je od 11. 5. umožněna osobní přítomnost žáků 9. ročníků pro účely přípravy na přijímací zkoušky. Kompletní podmínky pro pobyt jsou stanoveny v příloze „Ochrana zdraví a provoz základních škol v období do konce školního roku 2019/2020“, kterou vydalo MŠMT ČR.

Ředitelství ZŠ Uh. Ostroh upřesňuje:

1) Pobyt ve škole bude umožněn jen těm žákům 9. třídy, kteří budou vykonávat přijímací

zkoušky.

2) Obsahem budou konzultace (např. rozbor problematických úloh ze vzorových testů, NE

probírání nového učiva) z předmětů přijímací zkoušky, tj. český jazyk a matematika.

3) K pobytu ve škole je třeba žáka přihlásit, a to odevzdáním vyplněného a podepsaného

čestného prohlášení (viz příloha). Toto rodiče doručí do školy:

- datovou schránkou (8eama2v),

- e-mailem s elektronický podpisem (na adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.),

- poštou,

- přes poštovní schránku ZŠ (u dveří naproti domovinky) nebo

- osobním předáním v kanceláři ZŠ (denně v 8.00 – 12.00 hodin),

a to do 7. 5. 2020.

Složení skupin je neměnné po celou dobu. Žáka nelze zařadit do školní skupiny později,

než k 11. 5. 2020.

4) Termíny konzultací:

M (RNDr. Ivana Bělohradová) – pondělí + středa

ČJ (z důvodu pokračující pracovní neschopnost Mgr. Ivety Peprnové se budou střídat

Mgr. Linda Tůmova a Mgr. Marcela Maršálková) – úterý + Mgr. Iveta Peprnová

dálkovým způsobem

5) Organizační záležitosti:

- přihlášené žáky si vyzvedne daný vyučující v 8.50 hodin u vchodu naproti domovinky

(v jinou dobu a jiným vchodem nebudou žáci do školy vpuštěni)

- ve společných prostorech (chodby, šatny, WC) budou mít žáci roušku, při vlastních

konzultacích o jejím nošení rozhodne vyučující

- hygienická pravidla (desinfekce apod.) jsou ve třídě pro žáky zajištěna

- konzultace v daných dnech budou probíhat max. do 12.00 hodin, žák ale může po svolení

vyučujícího opustit školu i v dřívější dobu

- pro žáky není zajištěno stravování

 

 

Mgr. Petr Bělohrad,

ředitel ZŠ Uh. Ostroh


feed-image rss škola

Free Joomla! template by L.THEME