V souladu s pokyny MŠMT ČR ředitelství ZŠ Uh. Ostroh upřesňuje:
1) Od 8. 6. do 29. 6. je možné ve škole organizovat žáky 2. stupně v max. 15-ti členných
skupinkách – dobrovolná výuka, konzultace, třídnické hodiny (odevzdávání knížek, výběr
financí apod.).
2) Žáky si budou k jednotlivým aktivitám svolávat příslušní učitelé 2. stupně ZŠ
prostřednictvím webových stránek třídy. Zájem o konzultaci může vyjít i od žáků (příp.
jejich zákonných zástupců) – v tomto případě je nutné si konkrétní čas upřesnit
telefonicky či jiným elektronickým způsobem s daným vyučujícím.
3) Pro přítomnost žáků ve škole je nutné, aby žáci odevzdali organizátorovi aktivity (a ten
potom ŘŠ) vyplněné a podepsané čestné prohlášení – pro 2. stupeň ZŠ (k dispozici na
stránkách ZŠ nebo v kanceláři ZŠ).
4) Z důvodu nástupu žáků 1. st. (denně do 8.30 hod)., aktivity 2. st. se budou uskutečňovat
až po této době, vstup do školy zásadně vchodem naproti domovinky.
5) Žáci 2. st. nebudou mít možnost odebrat v tomto období oběd ve školní jídelně.
6) Organizační záležitosti:
Ve společných prostorech (chodby, šatny, WC) budou mít žáci roušku, při vzdělávacích
aktivitách o jejím nošení rozhodne vyučující.
Po celé období pokračuje pro žáky dálková výuka.
Mgr. Petr Bělohrad,
ředitel ZŠ Uh. Ostroh