Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

8.B


 

 Třídní učitelka: RNDr. Ivana Bělohradová

 

 

 

Rozvrh hodin 2019/2020

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

Po

RJ/NJ

INFch/TVd

TVch/INFd

ČJ

M

-

Z

CH

Út

VZ

M

AJ

ČJ

F

-

St

D

CvMch/TVd

TVch/CvMd

AJ

ČJ

Čt

AJ

CH

ČJ

M

VO

-

VV

HV

RJ/NJ

M

ČJ

F

D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DOMÁCÍ VYUČOVÁNÍ

Matematika

K zamyšlení...

4. a 5. 5. (Úkol 25 a 26) 

6. 5. CvM (CvM 8)     Výsledky CvM 8

7. 5. (Úkol 27)

11. a 12. 5. (Úkol 28 a 29) 

13. a 14. 5. (Úkol 30 a 31) 

15. 5. CvM (CvM 9)

18. a 19. 5. (Úkol 32 a 33)     Výsledky 33

20. 5. CvM (CvM 10)

21. a 22. 5. (Úkol 34 a 35)     Výsledky 35

25. a 26. 5. (Úkol 36 a 37)

27. 5. CvM (CvM 11)     Výsledky CvM 11

28. a 29. 5. (Úkol 38 a 39)

1. a 2. 6. (Úkol 40 a 41)

3. 6. CvM (CvM 12)

4. a 5. 6. (Úkol 42 a 43)

 

 

Fyzika

Pokusy (inspirace pro pobavení)

Pokusy s vejci + výzva :-)

Pokusy - odkaz (VIDA!)

5. 5. (Úkol 13)    

12. a 15. 5. (Úkol 14 a 15)

19. a 22. 5. (Úkol 16 a 17) 

26. a 29. 5. (Úkol 18 a 19)

2. a 5. 6. (Úkol 20 a 21) 

 

 

VÝCHOVA K OBČANSTVÍ

 - prosím vytisknout zápis, vlepit do sešitu, přečíst

- zápis na 12.3. a 19.3. - Pracovní právo

Zápis - Pracovní právo

 - zápis na 26.3. a 2.4. - Rodinné právo

- opět vytisknout zápis, vlepit do sešitu, přečíst, projít

Zápis - Rodinné právo

 - zápis na 9.4. a 16.4. - nová kapitola Hospodaření 

Zápis - Hospodaření 

- zápis na 23.4. a 30.4. - Státní rozpočet, Daně

Zápis - Státní rozpočet, Daně

 - zápis na 7.5. a 14.5. - Peníze, peněžní ústavy, sociální politika státu

Zápis - Peníze, Peněžní ústavy, Sociální politika státu

POZOR! HODNOCENÝ ÚKOL Z VO!!! (květen)

Hodnocený úkol z Výchovy k občanství - zadání

- zápis na 21.5. a 28.5. - Právní subjekty podnikání (poslední zápis:o)

- připomínám zaslání hodnoceného úkolu do 31.5. !!!

Zápis - Právní subjekty podnikání

 

Zeměpis

16. 3. - 30. 3. 2020

- Jižní Evropa - učebnice - str. 44 - 50 (přečíst, zápis, pracovní sešit - str. 24 - 27),opakování  učebnice - str.51

6.4. - 27.4.2020

- Jihovýchodní Evropa - učebnice - str. 52 - 57(přečíst, zápis, pracovní sešit - str. 28 - 29), opakování učebnice - str.58

 4.5. - 25.5.2020

- Západní Evropa - učebnice - str. 59 - 66 (přečíst, zápis, pracovní sešit - str. 22 - 23), opakování učebnice - str.67

 1.6. - 19.6.2020

- Střední Evropa - učebnice - str. 68 - 75 (přečíst, zápis, pracovní sešit - str. 18 ,19)

CHEMIE

pro vzájemnou komunikaci a zasílání výsledků vaší práce ( domácí úlohy) využijte e - mailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Pro případné zájemce ke zpestření, doplnění a procvičení doporučuji tyto odkazy : https://www.ucenionline.com/  http://vyukovematerialy.cz/  https://khanovaskola.cz/         https://www.skolasnadhledem.cz/profil/prehled  http://www.otevrenaveda.cz/nezkreslena-veda/  https://videacesky.cz/tag/naucna  http://www.ceskaveda.cz/  http://www.testpark.cz/  

prezentace najdete na emailové adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.z

                                                     heslo : 6btrida

16.3. - 20.3. =  HYDROXIDY - pročíst a napsat poznámky z přiložené prezentace - názvosloví, vlastnosti a příprava

 23.3. - 27.3. = HYDROXIDY -  pročíst a napsat poznámky z přiložené prezentace - zástupci hydroxidů

30.3. - 3.4. = KYSELINY -   pročíst a napsat poznámky z přiložené prezentace - názvosloví, vlastnosti 

6.4. - 10.4. = KYSELINY -   pročíst a napsat poznámky z přiložené prezentace - zástupci kyselin

14.4. - 17.4. = KYSELOST A ZÁSADITOST - pročíst a napsat poznámky z přiložené prezentace

20.4. - 24.4. = NEUTRALIZACE - pročíst a napsat poznámky z přiložené prezentace

27.4. - 30.4. = LÁTKOVÉ MNOŽSTVÍ, MOLÁRNÍ HMOTNOST - pročíst a napsat poznámky z přiložené prezentace

4.5. - 7.5. =  SOLI - pročíst a napsat poznámky z  učebnice str. 77 -79 - tučný text + žluté tabulky na str.79 --vytvoření názvu aniontu odvozeného od kyslíkaté kyseliny,  tvorba vzorce soli z názvu aniontu kyseliny a tvorba názvu soli z jejího vzorce výpočtem z ox. čísel 

11.5. - 15.5. =  HYDROGENSOLI, HYDRÁTY SOLÍ a VYUŽITÍ SOLÍ - pročíst a napsat poznámky z  učebnice str. 80 - 83 - tučný text + žluté tabulky na str.80 + tabulka k určení počtu vázaných molekul vody v hydrátech solí + modrý rámeček str.83

18.5. - 22.5. =  OPAKOVÁNÍ - ANORGANICKÉ SLOUČENINY -  z  učebnice str. 84 = vyřešit, kontrola řešení je na str. 107

25.5. - 29.5. =  ZÁVĚREČNÉ OPAKOVÁNÍ  -  z  učebnice str. 85 = vyřešit, kontrola řešení je na str. 107

 

 

ČESKÝ JAZYK

 Napsat vždy do sešitu téma, datum a číslo hodin.   

 

11. týden DOMÁCÍ ŠKOLY (25. 5. - 29. 5.)

Mluvnice

Pondělí 25. 5.: - oprava úkolu z 21. 5.Jazykový rozbor - PRACOVNÍ SEŠITuč. str. 47/cv. 4 a), b), c), d), e),f), g), h), ch), j), k) 

- Významové poměry mezi větnými členy – opakování: řešit pokyny z videa na YouTube (podrobnější pokyny v emailu) -  písemné úkoly poslat na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.  ke  kontrole 25. 5. do 14. 00 hod.

Úterý 26. 5.: Opravit včerejší úkol (řešení v emailu )

Souvětí - věty vedlejší ( grafické znázornění ) - vypracovat písemně dle pokynů z videa na YouTube - upřesnění v emailu, kopie v programu Bakalář - poslat na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.  ke  kontrole 26. 5. do 14. 00 hod. 

Sloh

Středa 27. 5.: Úvaha - vybrat si téma a napsat do cvičného sešitu - viz pokyny v emailu - poslat ke  kontrole 27. 5. 

Mluvnice

Čtvrtek 28.5.: Rozbory souvětí 1,2,3,4  - vypracovat písemně dle pokynů z videa na YouTube - upřesnění v emailu, kopie v programu Bakalář - poslat na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.  ke  kontrole 28. 5. 

Literatura

Pátek 29. 5.: Realismus v Dánsku, USA, Polsku, v Čechách – B. Němcová - viz pokyny v emailu zaslaném 28. 5. - úkoly poslat na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.  ke  kontrole 29. 5. 

 

 Zápis o četbě č. 4 - poslat ke kontrole do 5. 6. 2020.

Ve čtvrtek 4. 6. bude zaslán k okamžitému vyřešení v 9.00  hod. VŠESTRANNÝ JAZYKOVÝ ROZBOR (obsah učiva k zopakování bude upřesněn v emailu 1. 6.) - bude hodnoceno.

  

Poznámka:

Zadání úkolů do ČJ z 1. -  10. týdnu DŠ  z web. stránek třídy  smazáno. Je uloženo  přes elektronické ŽK v programu BAKALÁŘ ve složce Komens (Přijaté zprávy, Nástěnka).  

 

 

 

 


ANGLICKÝ JAZYK 

  • všechna vypracovaná cvičení a úkoly budeme společně procházet po návratu do školy

pracovní list - PRESENT PERFECT + verbs

pracovní list - UNIT 5B - učebnice+prac.sešit

zasílám odkaz na všechny poslechy v učebnici k UNITu 5 (můžete si je zpětně poslechnout) - u poslechu je vždy strana a číslo cvičení (v učebnici jsou u poslechu sluchátka) - klikni na odkaz

https://elt.oup.com/student/project/level3/unit05/audio?cc=cz&selLanguage=cs

Upozornění pro holky NOVÁKOVY z DD: Úkol, který má být odeslán, je možno vypracovat písemně na papír a dle možností doručit nebo odevzdat až ve škole, podle toho, jak to situace dovolí. Práce s on-line nahrávkami není nutná ani povinná, poslechová cvičení mohou vynechat. Vše ostatní by měly mít k dispozici (učebnici, pracovní sešit, školní sešit a slovníček). Úkoly i zadání k nim jsou jednoduché, neměly by být problémy. Děkuji za vyřízení a spolupráci!

 UPOZORNĚNÍ!!! Připomínám vypracování a odeslání TESTU ( zadaného v úterý 28.4. na pracov.listu ) nejpozději během NEDĚLE 3.5.2020 (někteří už odeslali a děkuji za rychlost i velmi pěkné vypracování)

ÚT 19.5. 2020

ST 20.5. + ČT 21.5. 2020

  • budeme pomalu pokračovat poslední částí Unit 5D - KIDS
  • napsat a naučit slůvka U 5D - prac.sešit str.83 - pomohou i k poslechu příběhu
  • učebnice str.62 - cv.1 a) - Co se stalo v poslední epizodě příběhu? Pokud si nevzpomenete, str.50 vám napoví.
  • cv.1 b) - poslechnout, přeložit a přečíst nahlas příběh, potom odpovědět do sešitu GR na 2 otázky: 1. Co se stalo virtuálnímu Mattovi? 2. Proč je Dylan šokován?
  • https://elt.oup.com/student/project/level3/unit05/audio?cc=cz&selLanguage=cs    (klikni na odkaz - zadej stranu 62 a cv.1b)
  • poslech si udělějte aspoň 2x !!!
  • učebnice str. 63 / cv.2 a) - poskládej věty do správného pořadí (co se stalo virtuálnmu Mattovi) - do sešitu GR napiš vždy číslo a k tomu správné písmeno
  • pracovní sešit (PS) - str.50 / cv.1 - Doplnit slova z rámečku do textu.

ÚT 26.5. + ST 27.5. 2020

  • v úvodu si zkontrolujte minulé úkoly
  • budeme pokračovat v učeb. U 5D - Everyday English, na začátku si znovu poslechněte a přečtěte text KIDS, následující cvičení navazuji na tento příběh
  • uč. str. 63 / cv. 3 a) - Useful Expressions ( Užitečné výrazy) - přiřadit k sobě části 1-6 k a-f (přepsat a přeložit do sešitu GR s nadpisem a datem) - výrazy jsou použity v příběhu KIDS - Layla´s News
  • uč. str. 63 / cv. 3 b) - k větám 1-6 přiřadit výrazy (reakce) ze cv. 3 a) - př. 1. The teacher´s got our test results. Můžeme k tomu vybrat ze cv. 3 a) větu 4. I don´t want to know. nebo 6. Oh dear.
  • PS str. 50 / cv. 2 - poskládat slova do správného pořadí a vytvořit výrazy
  • PS str. 50 / cv. 3 a) - doplnit krátké dialogy s výrazy ve cv. 2
  • cv. 3 b) - pro kontrolu správnosti si poslechněte CD z prac.seš. ze zadní strany 

ČT 28.5. 2020

  • pokud jste nestihli úkoly zadané na předešlé 2 dny, tak si je prosím dodělejte, budeme pokračovat v U 5D - procvičování předpřítomný čas - PRESENT PERFECT
  • PS str. 79 / gram. 5.6 - Předpřítomný čas - JUST  (právě) - přepsat do sešitu GR - zopakujte si i užití EVER / NEVER - PS str.78 / gr. 5.5
  • učeb. str. 63 / cv. 4 a) - doplnit do 2 vět JUST na správné místo - věty jsou z příběhu KIDS, do sešitu GR
  • učeb. str. 63 / cv. 4 b) - přepiš věty do sešitu GR se slůvkem JUST podle 1. příkladu
  • PS str. 51 / cv. 4 - doplnit rozhovory se slovesy v rámečku a slůvkem JUST podle uvedeného příkladu
  • PS str. 51 / cv. 5 - přečíst, přeložit mail a odpovědět na otázky

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

NĚMECKÝ JAZYK 

 !!! Milí němčináři, úkoly vám budu i nadále zadávat postupně. U těch, které máte odeslat, dodržte prosím termín. Pokud budete cokoliv potřebovat, napište mně na e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Budu se snažit pomoct vám a poradit alespoň na dálku. Chápu, že situace je složitá pro všechny, ale doufám, že společnými silami ji zvládneme. Přeji vám hodně zdaru a hlavně zdraví! 

!!!  Upozornění pro DD (K. + M. Novákovy): Úkol, který má být odeslán, je možno vypracovat písemně na papír a dle možností doručit nebo odevzdat až ve škole, podle toho, jak to situace dovolí. Práce s interaktivní učebnicí či on-line nahrávkami není nutná ani povinná, poslechové cvičení mohou vynechat. Vše ostatní by měly mít k dispozici (učebnici, pracovní sešit, školní sešit a slovníček). Doufám, že s plněním úkolů nebudou problémy. Děkuji za spolupráci!

 

Zde máte zadání všech úkolů z předešlého období:

16.3. - 17.4. 2020 (Max 1 / Einheit 6):

20.4. - 1.5. 2020 (Max 2 / Einheit 0):

PO 4.5. - PÁ 15.5. 2020:

  • Začneme s novou lekcí Einheit 7 - BEI UNS ZU HAUSE:
  • PS s.19 / Seite 15, 16, 17 - opište si slovíčka do slovníčku + I-UČ s. 90 - ozvučená slovíčka - poslechněte si výslovnost
  • I-UČ s. 15 / úvodní stránka - projděte a pusťte si, zaměřte se na nová slovíčka + [?] Procvičení - slovní zásoba
  • PS s.10 / cv.1 - vytvoř a napiš slova se správným členem
  • I-UČ s.16 / 1 - Wie wohnen wir - poslech, čtení a překlad text
  • PŘEDLOŽKY SE 3. A 4. PÁDEM - zadání práce 11. - 15.5., vysvětlení nového gramatického učiva a zápis

PO 18.5. - PÁ 22.5. 2020:

  • Nejdříve si zopakujte předložky se 3. a 4. pádemI-UČ s. 17 / obrázky nahoře + I-UČ s. 18 / cv. 3 - Zimmer-Rap - pusťte si rap, sledujte a přeložte si text
  • Dále si zopakujte tvoření 3. pádu ve spojení s otázkou WO?UČ s. 18 / cv. 4 a) - KDE jsou lidé nebo věci? - utvořte 10 vět a napište je do sešitu 
  • Procvičte si učivo: PS s. 11 / cv. 4, 5

PO 25.5. - PÁ 29.5. 2020:

  •  Zadání práce na tento týden, vysvětlení a zápis učiva máte v příloze zde: IM HAUS - WO + 3. PÁD

 

HUDEBNÍ VÝCHOVA 

  • !!! Vzhledem k mimořádné situaci již nebudeme moci ve škole odprezentovat vaše zadané PROJEKTY. Proto prosím, abyste si je průběžně během měsíce zpracovali na PC (Word, PowerPoint ...) a odeslali nejpozději do 22. KVĚTNA 2020 na můj e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
    Bude to vaše hodnocení z HV! Děkuji.
  • Zadání projektů najdete zde: HV 8.B - PROJEKTY
  • Děkuji všem, kteří projekt poslali!

 


 

INFORMATIKA

  • Ú1:   16.3. - 27.3.

Sítě (.pdf) - vyhledej, doplň informace, zapiš do sešitu

Sítě 15 - prověř si své znalosti, test s vyhodnocení

Sítě - vascak - test s vyhodnocením, zkus si, bude součástí testování zaměřeného na sítě! 🤓

 

  • Ú2:   30.3. - 10.4.

Prezentace (.pptx), Prezentace (.pdf) - pokud nemáš vhodný software, aplikace, můžeš využít ke stažení odkazy v navigační liště: Třídy - Vyuka - Ke stažení

 

  • Ú3:   14.4. - 30.4.

Počítačové sítě - test - informace k řešení zde (.docx) nebo (.pdf), po odeslání řešení si můžeš zatancovat vítězný tanec 🔊😂

 

  • Ú4:   4.5. - 15.5.

 MS PowerPoint - animace textu, snímků - videonávod k úkolu, tutoriál

Prezentace (.docx) nebo (.pdf) - zadání úkolu

 

  • Ú5:   18.5. - 30.5.

Powerpoint - hypertextové odkazy - videonávod, tutoriál

MS Powerpoint - postup na vytvoření hypertextového odkazu

Jak vytvořit hypertextový odkaz (.pptx) - postup, návod

Prezentace - hypertextové odkazy (.docx) nebo v (.pdf) - zadání úkolu 👈

 

 

 


       RUŠTINA

 1. úkol - 16.3.2020

vzkaz pro rodiče1

lekce 11 -  14.4.2020

test k 11.lekci

11.lekce - 2.část   28.4.2020

úkoly + test od 4.5. do 10.5.2020

 

 

 


 

 

DĚJEPIS

pro vzájemnou komunikaci a zasílání výsledků vaší práce ( domácí úlohy) využijte e - mailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Pro případné zájemce ke zpestření, doplnění a procvičení doporučuji tyto odkazy : https://www.ucenionline.com/  http://vyukovematerialy.cz/  https://khanovaskola.cz/         https://www.skolasnadhledem.cz/profil/prehled  http://www.otevrenaveda.cz/nezkreslena-veda/  https://videacesky.cz/tag/naucna  http://www.ceskaveda.cz/  http://www.testpark.cz/  

16.3. - 20.3. = opakování učiva na test = průmyslová revoluce + rev. rok 1848 (poznámky již zapsané)

23.3. - 27.3. = VIKTORIÁNSKÁ ANGLIE = opakování (sešit), SJEDNOCENÍ ITÁLIE, SJEDNOCENÍ NĚMECKA = poznámky budou na stejné emailové adrese jako chemie

30.3. - 3.4. = CARSKÉ RUSKO, SEVER PROTI JIHU = poznámky na stejné emailové adrese jako chemie

6.4. - 10.4. = PŘEHLED světových vynálezů a objevů za průmyslové revoluce = poznámky na stejné emailové adrese jako chemie

14.4. - 17.4. = samostatná práce - připravte si prezentaci na téma z minulého týdne, tj. na jeden z vynálezů či objevů - odešlete jej i se svým jménem, příjmením a třídou na výše uvedenou e - mailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.  do 20.4.2020 ( týká se všech žáků třídy) - prezentace budou ohodnoceny známkou !!!!! 

20.4. - 24.4. = POKROKY V ZEMĚDĚSTVÍ poznámky na stejné emailové adrese jako chemie

27.4. - 30.4. = VZNIK RAKOUSKA - UHERSKA poznámky na stejné emailové adrese jako chemie

4.5. - 7.5. = SVĚT PŘED 1. SVĚTOVOU VÁLKOU poznámky na stejné emailové adrese jako chemie

11.5. - 15.5. = ČESKÉ ZEMĚ PŘED 1. SVĚTOVOU VÁLKOU  poznámky na stejné emailové adrese jako chemie

18.5. - 22.5. = UMĚLECKÝ ŽIVOT v českých zemích  poznámky na stejné emailové adrese jako chemie

25.5. - 29.5. = 1. SVĚTOVÁ VÁLKA  poznámky na stejné emailové adrese jako chemie

 

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 PŘÍRODOPIS  případné dotazy a nejasnosti přes systém Bakaláři nebo na e-mailu  Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

18.3. TRÁVICÍ SOUSTAVA - zápis podle přiložených prezentací TRÁVICÍ S. I a TRÁVICÍ S. II , naIepit nebo překreslit OBRÁZKY

                                            - Multimediální interaktivní učebnice NOVÁ ŠKOLA - na tomto odkazu se dle instrukcí zaregistrujete jako student a v katalogu vyberete učebnici Přirodopis 8

                                                 - zde procvičení učiva TS - učebnice str. 58 - 64, pracovní sešit str. 31 -32

20.3. VÝŽIVA - zápis podle prezentace VÝŽIVA + procvičení NOVÁ ŠKOLA - učebnice str. 65 - 69, pracovní sešit 33 - 34

Dobrovolný úkol na známky (do 15. dubna) - pokud tě zajímá téma metabolismu, zdravého životního stylu, výživy sportovců, poruch příjmu potravy apod. - zpracuj zajímavý projekt  na libovolné téma na výkres velikosti Anebo jako vlastní prezentaci na PC.

25.3. LABORATORNÍ PRÁCE Č. 3 - Fyziologie člověka - postupuj podle přiloženého protokolu, výsledky zapiš a odešli elektronicky na výše uvedený e-mail nebo vytiskni a odevzdáš ve škole

27.3. VYLUČOVACÍ SOUSTAVA - zápis podle prezentace VYLUČOVACÍ S. , nalepit OBRÁZKY (procvič v interaktivní učebnici str. 70-72)

BONUSOVÝ ÚKOL na 28.3. HODINA ZEMĚ

1.4. KOŽNÍ SOUSTAVA - samostatně nastuduj a proveď zápis do sešitu - vaše učebnice str. 88 - 89

3.4.-17.4. NERVOVÁ SOUSTAVA náročné učivo - rozvrhni si na více částí!!!  ZÁPIS - vytiskni a nalep nebo přepiš, pročti a vnímej, snaž se pochopit - vaše učebnice str. 90 - 97 

                  Prezentace - jen pro pobavení          Kdo řídí naše tělo? - krátké video          

                  Další MOŽNOSTI procvičení -   VIDEO - vysvětlení učiva     Byl jednou jeden život       nebo využij interaktivní učebnici, pokud máš možnost 

 

22.4. - 24.4. SMYSLOVÁ SOUSTAVA  - přepiš nebo vytiskni ZÁPIS, pročti si v učebnici str. 98 - 103

                                                              - prohlédni si videa: OKO A ZPŮSOBY VIDĚNÍ (horší kvalita, ale zajímavé srovnání zraku živočichů a člověka), HLUK A SLUCH

 

29.4. HORMONÁLNÍ SOUSTAVA - měli jsme v plánu laboratorní práci, ale když bude ten máj, tak se vrhneme na záživnější téma :)

                                                      - projdi si PREZENTACI, opiš nebo vytiskni a nalep ZÁPIS a pozorně vyslechni VYSVĚTLENÍ UČIVA

                                                      - než vyrazíte do přírody během volných dnů, tak se podívejte na krátké video ke Dni Země od Dana Bárty

6.5. Laboratorní práce č. 4 - SMYSLY-  podle popisu ve VIDEU a laboratorního PROTOKOLU vypracuj laboratorní práci. Pokud nemáš možnost tisku, doplň na počítači a ulož nebo                                      stručně zapiš do školního sešitu. Navíc si můžeš ověřit svoji sluchovou paměť (se zavřenýma očima): ZVUKY DOMÁCNOSTI      HLASY ZVÍŘAT

13.5. - 15.5. ROZMNOŽOVACÍ SOUSTAVA  - přepiš nebo vytiskni a nalep ZÁPIS, pozorně shlédni všechny prezentace s vysvětlením učiva:       MUŽSKÁ R.S.      ŽENSKÁ R.S.

                                                                         MENSTRUAČNÍ CYKLUS  a procvič v TESTU

20. - 22.5. GENETIKA - pozorně shlédni prezentaci GENETIKA, přepiš nebo vytiskni a nalep ZÁPIS, pokus se vyřešit příklad z genetiky v zápisu

                 NITRODĚLOŽNÍ VÝVOJ - pozorně shlédni PREZENTACI a přepiš nebo nalep ZÁPIS

27. - 29.5. zkontroluj si řešení příkladu GENETIKY, pozorně shlédni prezentace POSTNATÁLNÍ VÝVOJ I               POSTNATÁLNÍ VÝVOJ II     a nalep ZÁPIS 

!!! V Bakalářích jsou zapsané známky z písemek i aktivit během domácí přípravy (2 laboratorní práce). Zájemci o vylepšení průměru mi můžou poslat vypracované testy nebo si e-mailem domluvit  individuální konzultaci na příští týden !!!                   TEST NERVOVÁ S.                          TEST ROZMNOŽOVACÍ S.

 

 

TIPY pro nadšené BADATELE a milovníky PŘÍRODY: 

ZLATÝ LIST v karanténě 

- pozorování obojživelníků a soutěže s ČSOP

mobilní aplikace pro pozorování ptáků v přírodě

Ptáci ve městě

VZKAZ PRO HOLKY - TĚLOCVIK  - výzva umístěná panem učitelem na hlavní stránce školy se týká samozřejmě i děvčat - na stránky Olympijského víceboje jsem uložila vaše výkony, které jsme stihhly v Tv, ale nemáme splněny všechny discipliny, abyste mohly obdržet diplom s výsledky. Ty je potřeba splnit a vložit do konce května. Sledujte VÝZVY vkládejte své rekordy do KARTY žáka (osobní kód k přihlášení najdete na diplomu z loňského roku) nebo mi výsledky vašeho snažení kterékoliv discipliny proveditelné doma zašlete na e-mail (Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.), pokud si budete chtít doplnit i ostatní, ke kterým nemáte pomůcky, dejte mi vědět a domluvíme se na bezpečné formě provedení. Mějte se krásně a HEJBEJTE SE :) !

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 Výtvarná výchova

Úkoly do výtvarné výchovy: kdo  má chuť  může kreslit, malovat  na téma: Jak bojujeme proti  koronaviru, Rozkvetlá příroda...

Vyfotografované práce  posílejte na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 

 

Od 6. 4. 2020 prezentace výtvarných prací ve skupině Výtvarné tvoření ZŠ Uherský Ostroh na Facebooku.

 



Free Joomla! template by L.THEME